Historia pewnej fryzury

W sklepach gdzie ilości towarów nie sposób zliczyć jedynym sposobem na sukces towaru jest jego wyróżnienie. Wyróżnieni, które ma sprawić, że klient wyciągnie rękę w kierunku właśnie tego jedynego produktu.

Rosyjski grafik i projektant, chyba znalazł na to sposób. Ile jest rodzajów makaronu wiedzą tylko włosi, ale ile jest kobiecych fryzur nie wie chyba nikt. A może jest ich właśnie tyle ile kształtów makaronu? Jedno jest pewne - niesamowite skojarzenie w połączeniu z prostotą białych pudełek dają piorunujące wrażenie. Zabawne, pełne pomysłu opakowanie wyróżnia się na sklepowej pułce. Kiedy je widzisz, bez względu na to jaki makaron chcesz kupić wiesz już jedno - to będzie właśnie ten. Patrząc na to opakowania wiadomo już, że zasada less is more sprawdza się znakomicie. Cóż można powiedzieć - brawo Nikita!







Kontakt

totumaru

W. A. Mozarta 3/108
02-736 Warszawa - Polska

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

+48 (22) 114 38 28
+48 601 398 551

NEWSLETTER