Dzieci widzą rzeczy inaczej

W samej tylko Holandii, każdego roku, zdarza się około 7000 wypadków z udziałem chemii gospodarczej. W większości przypadków ofiarami są dzieci w wieku poniżej 5 lat. Jak temu zapobiec?



Agencja Lemz z Amsterdamu znalazła ciekawy sposób. Osoby, które zajęły się tą kampanią postanowiły pokazać nam świat jaki widzą dzieci. Dorośli postrzegają otoczenie dosłownie, dzieci wręcz przeciwnie. Pokazano zatem kuchenne szafki oczyma dziecka, tak by rodzice mogli zobaczyć na czym polega potencjalne niebezpieczeństwo produktów codziennego użytku.

Techniki soczewkowe (znane z pocztówek 3D) pozwalają oglądającym zmieniać widok między rzeczywistym obrazem, a światem widzianym przez dziecko. Jeśli zrozumiemy co w szafkach widzą dzieci, nie trudno będzie pojąć dlaczego zdarzają się groźne dla zdrowia wypadki.

Instytut Bezpieczeństwa Konsumentów stara się stale zwiększać bezpieczeństwo wszystkich obywateli, młodych i dorosłych. Siła tej organizacji leży w jej zdolności do edukowania ludzi zarówno w kwestiach związanych z wypadkami, jak i zapobiegania wypadkom. Zbierają dane o zachowaniu, otaczającym środowisku i technologii. Wszystkie te aspekty brane pod uwagę pozwlają tworzyć bardzo skuteczne kampanie.

Kontakt

totumaru

W. A. Mozarta 3/108
02-736 Warszawa - Polska

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

+48 (22) 114 38 28
+48 601 398 551

NEWSLETTER