Przejmująca kampania WWF

WWF prowadzi globalną kampanię w celu powstrzymania przestępczości związanej z dziką przyrodą. Nielegalny handel dzikimi zwierzętami rozkwitł by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na kością słoniową, rogi nosorożców, skóry tygrysów i inne produkty, w szczególności w Azji. Przemyt przyrody kontrolowane jest przez niebezpieczne syndykaty zbrodni, podobnie jak przemyt narkotyków lub broni. Przestępcy w naturalnym środowisku często działają bezkarnie, czyniąc z handlu biznes niskiego ryzyka / wysokich zysków. Dziś handel i przemyt dzikiej przyrody jest piątym najbardziej opłacalnym nielegalny handlem na świecie, szacuje się go na 10 miliardów dolarów rocznie.

Agencja reklamowa: Leo Burnett, Sydney, Australia
Dyrektor kreatywny: Andy Dilallo
Kreacje: Brendan Donnelly, Guy Futcher
Koncepcja ilustracji: Jan Henryk Pająk
Fotograf: Surachai Puthikulangkura
Autor ilustracji: Surachai Puthikulangkura / Illusion
Produkcja: Somsak Pairew, Kitidej Rattanasuvansri
Autor: Jason Young
Producent wykonawczy druku: Jeremey Devilliers
Dyrektor Grupy firmy: Holly Cracknell
Senior Manager firmy: Rosie Carey